adam325 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Hei folkens. Jeg trenger noen råd om import bil til Norge. Jeg har ikke noen erfaring med det så. håper på litt hjelp. Jeg fant jævla fin E30 menn s50b32, 87mod m-tech1, BREMSE anleg fra E36 m3, felger BBS RC, konvertering til 5x120, klima, tacho org fra E30 m3, shotr Shifter, Sperre diff fra Z3M, OBC1, sprtsitze etc ... en beauty and beast ! hyggelig pris Jeg har sjekke toll.no og resten var ikke så fint. kanskje noen kan hjelpe meg med alternativ bereging?? Jeg vet ikke hvordan det skal være med den slags bil, jeg mener chassis 87 motor 97 eller 98. hvordan du gjør det i beste og billigste måten? kanskje noen allerede har det jeg Fremtiden? takk for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adam325 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Den bilen blir nok dyr å importere uansett. Hvis du mot formodning får den igjennom på alternativ grunnlag som en 325(Veldig usannsynlig). Altså ca 20k i avgifter. Deretter må du godkjenne ombygginga og der må du nok betale effekt avgift for HK mellom 325 og m3 motoren. Som blir svindyrt pga bilen er nyregistrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå