Gå til innhold

Hva burde jeg kjøpe til dynavin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av typene er denne ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... =bmw%20e46

Hva må jeg kjøpe med for at det skal være plug & play i min 2002 modell touring e46 ?

Følger usb sånn at trådløst nett funker ? Hvis ikke , hvor får jeg kjøpt denne ?

Funker gps/google maps/kart eller hva det nå enn er på denne jeg har linket til uten masse ekstra styr ? Kan man laste ned "apper" til denne dynavinnen over? Har ikke stor peiling på dette , men vet at jeg har sett på 2forskjellige typer dynavin "win" eller "android" ?? Finner ikke ut hva forskjellen er.

Hjelp meg så jeg ikke bestiller også viser det seg at ingenting passer å mangler masse for å få alt av funksjoner til å funke..

Takk på forhånd :)

Skrevet

WIFI dongle kjøpte jeg på GS bildeler.

Jeg har android utgaven, og lastet ned en App for å få navigasjon til å virke uten å være online på nett hele tiden.

Google maps funker den, men da må du være online på nettet for å dette skal virke

Skrevet
  kabeldeigen skrev:
WIFI dongle kjøpte jeg på GS bildeler.

Jeg har android utgaven, og lastet ned en App for å få navigasjon til å virke uten å være online på nett hele tiden.

Google maps funker den, men da må du være online på nettet for å dette skal virke

Okei , hva er forskjellen på di 2 ? Hva er best liksom ?

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du skal bruke den til.. Det er som smarttlf der den ene er windows basert og den andre er android basert. Om du kun skal spille musikk og kunne ha muligheten til navi ville eg ha gått for Win versjonen den er noe enklere. Men om du liker gadgets og teste div apper og eksperimentere litt kan android være noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...