ibux Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 BMW 3.25 1993 Turbo Hvit & sedan orginal av utseende 3.16 godkjent bygd om til 3.25 Har skilter men ikke Eu godkent etter start av prosjektet orgialt interiør + noe nye instumenter instumenter: Turbotrykk Air/fuel mix Olje trykksmåler Olje temp Turbo: Compresorhus ar 50 eksos ar 63 Modifisert grenrør med tial 38mm wastegate 2.5 " eksos Frontmontert Intercooler med medhørende Samco slanger topppakkining: 140 cometic multilagspakning MLS HEAD GASKE C4328-140 FOR BMW M50 ARP Toppbolter Coiler: Audi Coilonplug Coiler og kontakter Dyser: RC Fuel Injectors BMW 550cc olje kjøler / Kjøling Elsktrisk viftekjøling av Radiator Clutsh/svinghjul og trykkplate: STAGE 3 CLUTCH KIT RACIN FLYWHEEL Horsepower:487 HP Torque Capacity: 435 ft/lbs Girkasse: Orginal 3.25 med shortshift Bensin pumpe: boch 255 LPH fuel pump Understell: Bilstein dempere med HR fjører Tårnstag foran og bak Bremser: Corvette C5 clipere og 330 mm skiver forran og orginale bak Felger: BMW CLS 17" med 225 Maxiss hjul. går over caliperne med noen mm klaring Datasprut: Adapronic 420 medfølgene kontakt og ledninger 3 bar mapsensor det som står i gjen er og lage en bedre oljeretur fra turboen og koble opp datasprutet prosjektet har stått alt for lenge og det ser ikke ut som lysta til og sku kommertilbake. skal også nevnes det at jeg ikke har noe kunskap om og koble datasprut. Bilen står i Drammen 60.000 eller rimelige bud skal se om jeg får lagt ut noen bilder. jeg har helt sikkert glemt en del Noen som er intresert ta kontakt på forumet så skal jeg følge med litt framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå