rimol1993 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Vet dette burde havne i Ønskes kjøpt-tråden, men dette er ekstremtilfelle. Er på utkikk etter rockford fosgate T152s 5 1/4" av gammeltypen med 120w rms. Noen som har en slik høyttaler til overs? En av mine i front har gått til heden... Takker for svar! Slik ser gammeltypen ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 bumpetibump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Typisk, jeg kastet 2 sånne for en måneds tid siden, hvis ikke så kunne du fått de... Men nå har du en fyllen mulighet til å få inn noe bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Typisk, jeg kastet 2 sånne for en måneds tid siden, hvis ikke så kunne du fått de... Men nå har du en fyllen mulighet til å få inn noe bedre da Personlig synes jeg den "nye" typen av T152s er dårligere, da disse bare har 100w rms. vil helst holde meg til RF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Watt har fint lite å si... Det er ikke slik at en høyttaler som tåler 1000watt er noe bedre enn en som tåler 10watt. Hvis den som tåler 10watt har en følsomhet på 100db, og den på 1000watt har følsomhet på 91db feks, så kan den på 10w spille 3 ganger så høyt som den på 1000w hvis du gir begge like mye effekt Du må gjerne være tro mot RF, men du bør vite at RF ikke er hva det en gang var, og at de nå stort sett selger overprisede varer og lever på sitt gode navn og rykte. De har liksom stangnert litt i forhold til de fleste andre, og derfor er det nå mange merker som er bedre OG billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Watt har fint lite å si... Det er ikke slik at en høyttaler som tåler 1000watt er noe bedre enn en som tåler 10watt. Hvis den som tåler 10watt har en følsomhet på 100db, og den på 1000watt har følsomhet på 91db feks, så kan den på 10w spille 3 ganger så høyt som den på 1000w hvis du gir begge like mye effekt Du må gjerne være tro mot RF, men du bør vite at RF ikke er hva det en gang var, og at de nå stort sett selger overprisede varer og lever på sitt gode navn og rykte. De har liksom stangnert litt i forhold til de fleste andre, og derfor er det nå mange merker som er bedre OG billigere Jeg vet at RF har tapt seg med årene, det er en av grunnene til at jeg vil ha den gamle typen høyttalere av T152S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå