eirikbg Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Skal lakkere noen felger som har hatt polert kant. Denne har fått stå for lenge uten behandling så det er kommet svart irr på dem. Har pusset kanten i evigheter, men de er fortsatt litt svakt svart flekkete. Det er ikke mulig å kjenne ujevnheter med fingrene. Er det trygt å lakkere over dette med 2k epoxy primer eller vil jeg få problemer med bobler senere? Viss jeg ikke kan lakkere over trenger jeg tips til hvordan jeg kan fjerne det svarte. Kan jeg gå på med slike eller har andre bedre tips? http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe- ... stk-20880/
eirikbg Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Fyrte på med 30% saltsyre. Masse røyk og greier. Får håpe det holder Obs: reaksjonen produserer blandt annet hydrogen så hold det utendørs og borte fra flammer.
bjalle Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Det du linket til vil ødelegge felgene,du må ha polerpasta og polerskive (tøyskive)til drillen,en tålmodighetsjobb,jeg slet ut 2 driller når jeg renoverte mine felger,brukte 10-12 timer pr felg,ett firma tar vel ca 3-4000 kr for jobben.
Moeraa Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Obs: reaksjonen produserer blandt annet hydrogen så hold det utendørs og borte fra flammer. Lørte du av dine egne feil her?
eirikbg Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Det du linket til vil ødelegge felgene,du må ha polerpasta og polerskive (tøyskive)til drillen,en tålmodighetsjobb,jeg slet ut 2 driller når jeg renoverte mine felger,brukte 10-12 timer pr felg,ett firma tar vel ca 3-4000 kr for jobben. Jeg har gjort jobben med polering før og var ikke særlig keen på å bruke 10 timer på hver felg når jeg allikevel skal legge på lakk
eirikbg Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Obs: reaksjonen produserer blandt annet hydrogen så hold det utendørs og borte fra flammer. Lørte du av dine egne feil her? Haha. Nei, syre er rimelig skummle greier så sjekket den kjemiske ligningen først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå