Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter et rimelig batteri som jeg skal ha i bobla mi, må være i god stand.

Batteri ble kjøpt på høggeri, 200kr for ferdig ladet og starttestet 54ah.

Mvh.

Arne

Skrevet
Hvorfor ikke bare kjøpe et nytt?

Ja, hvorfor ikke?!

Jo, prøver å spare litt der jeg kan må du vel skjønne.

Her er mine grunner:

* Driver og bygger ei boble fra bunnen av og den koster vel i nærheten av 70 000kr++ når jeg (nærmer!) meg ferdig.

* Kjører aktivt rc-bil og det koster meg flere 10-talls tusen i året.

* Blir pappa i våres.

* Skal begynne å pusse oppe en gård til sommer'n.

* Må bytte converter på BMW'n, og som alle vet det KOSTER!

Ikke for å være frekk, men da er det vel greit å spare noen hundrelapper her og der??

PS! Klar over at biltema har "billige" og bra batterier, men de koster faktisk fort 700kr der også...

Og en annen ting, veldig ofte skjer det at folk gjør feilkjøp og da har de plutselig noe som ikke er brukt liggende.

Skjønner, grunn nok?

Mvh.

Arne

Skrevet
Har et i Larvik, regner med du ikke gidder kjøreturen ned hit for et batteri men.. :P

He he, typisk det. -At jeg ikke la ut tråden i helga, var i Larvik på Søndag :shock:

Men siden jeg vurderer en tur til dit i løpet av nærmeste tid kan det hende jeg stikker innom om du fortsatt har det da. (Trener litt rc-kjøring der).

PM meg med adresse og tlf da ;-)

Mvh.

Arne

Skrevet
Har et i Larvik, regner med du ikke gidder kjøreturen ned hit for et batteri men.. :P

He he, typisk det. -At jeg ikke la ut tråden i helga, var i Larvik på Søndag :shock:

Men siden jeg vurderer en tur til dit i løpet av nærmeste tid kan det hende jeg stikker innom om du fortsatt har det da. (Trener litt rc-kjøring der).

Mvh.

Arne

He-he, typisk jah. :P Jeg har 2 batteri å velge i faktisk, begge er i meget god stand og det ene (44ah) er nesten nytt. Har også et 60AH batteri. Regner med det er 60AH batteriet du evt. trenger? Begge er av merke VARTA, og ingen av dem er spess gamle. 350kr for det på 60AH, og kan få det på det på 44AH for 250kr bare, så vet du hva jeg tenker for de også. Så kan du se hva du gjør. Du har PM, så får du si ifra bare. De ligger nå her. :)

Skrevet

Mvh.

Arne

He-he, typisk jah. :P Jeg har 2 batteri å velge i faktisk, begge er i meget god stand og det ene (44ah) er nesten nytt. Har også et 60AH batteri. Regner med det er 60AH batteriet du evt. trenger? Begge er av merke VARTA, og ingen av dem er spess gamle. 350kr for det på 60AH, og kan få det på det på 44AH for 250kr bare, så vet du hva jeg tenker for de også. Så kan du se hva du gjør. Du har PM, så får du si ifra bare. De ligger nå her. :)

Dette er gull mann, da håper jeg at jeg får tatt en tur snart!

Takker! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...