Ninngo Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei! Har en BMW 528iat 1997 mod. Shadowline jeg skal selge. Km-stand: 270 000 km. Pris: Bud! Var uheldig og sklei av veien for litt siden, så høyre side er desverre skadet. Er mulig å fikse for den rette person, eller brukes som delebil. Jeg har desverre ikke noe sted å "skru" om dagen, så velger derfor å selge bilen hel/samlet! Bilen har sports interiør i svart skinn, takluke, telefon, stereo m/cd-veksler, bensin varmer m/timer(Webasto), originale xenon lys, utdragbar koffert(gulvet), shadowline lister, luft fjæring(Nivåregulering), multifunksjonsratt, mm! 3 av 4 felger er bra( se bilde) + har nesten nye Hakkapilita vinterdekk! Så og si ingen rust! Til og med rustfri bakluke!! Service på girkassen for 200-300 mil siden (Olje og filter). Motoren går bra og fint, uten den velkjente ventil tikkingen! Bilen står i Østfold. Er det noe du lurer på, er det bare å spørre i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Før jeg sklei av veien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 5000,- Kan hentes raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 5000,- Kan hentes raskt. PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erived03 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 solgt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 solgt ??? Nei, har den fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 hvor mye for de 2 fremre setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 hvor mye for de 2 fremre setene? Vil helst selge bilen hel/samlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toonjem Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Om du ombestemmer deg,er jeg utrolig interessert i skinninteriøret,både seter og dørtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Er interessert i webasto + venstre førerdør og kanskje noen interiørlister til moren min som har min gamle 528i. Så hvis du ikke får ut delene selv, kan du videreformidle en kunde til kjøpern. Hun bruker autopower da i oslo, men bor i fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Tror 1000 er ok for webaston hvis den passer til 99 modell, ellers lønner det seg å fikse den vi har, og døra foran tipper jeg også 1000 på siden vi har en annen farge. Hvis den passer på sedan. Så da har du kanskje fått berget 2000kr. Hvis det følger noe listverk inne og cover inne til vindusstolpe foran venstre. Og kjipt at den sklei i stykker, men flott at ingen skadet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei Har bud på hele bilen samlet, men hvis det ikke blir noe av, kan jeg evt kontakte deg ang deler ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hvor mye er budet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Hvor mye er budet på? 13.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå