Texas321 Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Jeg har tenkt til å montere hengerfeste på min e36, og ser at det selges orginalt ledningsnett til denne. Men dette var jo svettdyrt, er det noen med erfaringer med å bare montere et uorginalt ledningsnett opp i baklyktene?
LK Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Jeg kjøpte et elnett på huggeren som bare var seriekoblet med baklyktene,virket fint. Tror jeg brukte ca 3 timer på hele monteringen,enkelt på e36
Texas321 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Jeg kjøpte et elnett på huggeren som bare var seriekoblet med baklyktene,virket fint.Tror jeg brukte ca 3 timer på hele monteringen,enkelt på e36 Ok, da koblet du deg bare rett inn i baklyktene? ingen rele`er,sikringer eller koblingsbokser? Jeg blir egentlig overasket om et sånn 80kroners ledningsnett ikke fungerer
LK Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Ja, i dette elnettet var det 4 kontakter,2 stk på hver side.. 1 kontakt inn i kontakten fra bilen og en inn på baklykt. Mener at det ikke var noen boks på dette settet. Skal snart montere på e39,der er det canbus,så der fulgte det med boks. Ellers var det samme system. Er jo ikke dyre greiene på Koed.no da: Elkabelsæt (Billede) www8971 NOK 602,00 / NOK 752,501 Kjøp stk. Til føgende modeller: - Alle Sedan, Touring - Uden Check Control --------------------------------------------------------------------------------
Texas321 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 takker, jeg skal prøve et uorginalt først. Om det ikke funker, så skal jeg kjøpe fra den siden du linket til Jeg kan jo rapportere her når alt er bestilt og montert, om hvordan det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå