Even320i Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Har en situasjon med min e46 320im52 1998mod Var og kjørte også plutselig kjente jeg at servoen ble borte. Fant da ut at reimen til dynamo,servo og vannpumpa var dotten av. Senere fant jeg ut at vannpumpa var gåen. Kjøpte derfor ny og har montert den på, og fått på plass reimene. Men nå står temperaturmåleren på max og lyser rødt. Har fylt på kjøleveske. Det virker sånn om at vannen ikke sirkuleres. eller at det luft i systemet. Prøvde og lufte systemet men fikk ikke til, lampen står enda på max ( av og til går den litt ned ) Noen som vet ka som kan være galt?
tobben! Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Kan være svært vanskelig å få ut lufta på disse motorene, jeg brukte en stund da jeg skiftet radiator sist. Forsøk å klem på slanger mens motoren går for å få ut eventuelle luftbobler...
Even320i Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Kan være svært vanskelig å få ut lufta på disse motorene, jeg brukte en stund da jeg skiftet radiator sist. Forsøk å klem på slanger mens motoren går for å få ut eventuelle luftbobler... Ja merket at det var vanskelig, klemte mye på slangene...
asgeir94 Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 ta av lufteskruen og sett trykk med blåsespiss i eksspansjonstanken. da presser du veska igjenom til den kommer ut lufteskruen. tett rundt blåsespissen med en fille. ikke press får mye i gangen da du må etterfylle i tanken. selv om det kommer ut av lufteskruen så press litt til funker som bare d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå