babjorn Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Noen som har erfaring,lest kanskje litt mere en meg om dette? Downing Atlanta blir vel ikke producert mere,gammelt. Så dette er vel kanskje et bedre valg en å velge det gammle ? Er vel lettere å finne gode billige Eaton M45 kompressor å det virker som det er mere bolt on bygget, for å passe mere det orginale, nå vet jeg ikke så mye om Downing Atlanta. Hadde satt pris på synspunkter fra flinke brukere, som har holdt på med dette i en tid å dele litt erfaring å hva dem syns om dette kite, vet ikke om det er nok info, til å gi noe synspunkt. Men jeg kan ikke så mye om dette, så alle tips info hadde vert topp. Dette er bare i tenke fasen da jeg ser at dem ikke har solgt så mange av disse kita ser det ut som,å vet ikke om man får dem til å sende til norge. Takker for alle svar. (Bytting av bil blir ikke aktuelt,så ta det i en annen tråd takk) http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f81 ... r-t115552/ http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Series- ... 7675.l2557 Her er hovedsiden dems http://www.gkdsportscars.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Den siste der så jo veldig aktuell ut. Den fra ebay. 200hk burde gjøre susen i en 318IS. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Dette er uten selve chargeren, den må du skaffe selv ser det ut som. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Dette er uten selve chargeren, den må du skaffe selv ser det ut som.Sent from my iPad using Tapatalk HD Ja man må kjøpe Eaton M45 som skal være bolt on som jeg har skjønt, skulle ikke være så vanskelig å få tak i billig, men usikker (kommer fra mini S cooper/Mercedes) Hvor mye er egentlig det man får i pakka på ebay , tenkte på deler å jobben det er å lage dette sette i forhold til pris? Er vel litt folk her inne som har litt peil på å sette sammen noe sånt,eller noe lignende Hvis noe her ikke stemmer,beklager jeg mye for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Den siste der så jo veldig aktuell ut. Den fra ebay. 200hk burde gjøre susen i en 318IS. Hmm Begge linkene er fra samme person, hvis jeg ikke tar helt feil Dette sette ble vel laget med tanke på kit car, å da ble M42/M44 motorn brukt på grunn av tyngde på motor å plass, å dem skal jo være kjente for å tåle mye. Rett meg hvis jeg tar helt feil, å gir feil info. Dem bruker rekkesekser ser det ut som også, på kit car, usikker om disse er med kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå