Haukefer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Mulig å fjerne eiren uten å pusse felgene ned å lakke på nytt? Må vell ver noen triks for å få fjernet det? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Må nok lakke de på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Åå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Syrevask fjerner irr, men porene som blir igjen må pusses og lakkeres ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Hvilket stoff ville du brukt da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 har selv noen relativt stygge felger som jeg skal fikse i morgen har bestemt meg for å ta 1 felg først. UTEN å pusse den ned. bare peise på med plasti coating. funker det så kjører jeg på med det. hvis ikke. så blir det av me dekka. pusse å plasti coating Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå