robbern Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Da bilen også skal selges utover våren legger jeg ut det ene hjulsettet mitt, originale 17" BMW felger med Toyo R888 påmontert. Felgene er pulverlakkert matt svarte og er hele, pene og rette. Masse mønster i dekka, bare brukt over korte perioder gjennom to somre, samt 1 rolig dag på bløt bane. Jeg betalte vel 12 000,- tror jeg, tar bud over 6000,-. Jeg er sjeldent innom her lenger, send meg helst SMS på førtisju 393501 eller robin_palm88(a)hotmail. com. Som sagt skal bilen også selges utover våren om noen er interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Opp! Noen skal vel på banen ila sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Oppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Ingen som skal på rudskogen? Sitter som limt på veien, samt lovlig for gatebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Bare jeg som ikke ser dimensjonen på dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 215 45 R17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå