///Mr.X Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Hei, Pga. useriøs kjøper som ikke svarer på pm har tidsfristen for å svare gått ut, nå legges det ut på nytt. Kjøpte meg dette i fjor sommer for å kjøre litt, så selger jeg det nå pga bilen er solgt i deler. Det er kun gått en Gatebil helg etter "ombygging" til coilovere, så her er alt så godt som nytt. Det sitter stive-foringer der det skal være foringer, 188 diff 25%brems som er i godstand. Nye hjul lager bak og nye nav, så dette har ikke rullet langt. Drivakslene er ikke så mye å skryte av, litt slakk i en bærekule, det også gromme 75mm race studs som ses på bildene. (Dem rustne studsene på ene beinet er noen andre, det vil bli montert like som er avbildet nært over.) Bilder: Selges i deler: - Bærearmer forran - Solgt - E30 M3 Spindler - Solgt - E30 M3 bakstilling - E30 M3 Diff (4:10) - E30 51mm K-Sport Coilovere m/stående bein bak Mvh. Kristoffer
e30 tic Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Lurer på en ting, har ikke M3 stab staget festet på fjærbeina?
///Mr.X Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Vennligst hold topic, Pga. tilgjengelighet å tid ble det ikke laget fester på fjærbeinene etter coilover mont.
e30 tic Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Var ikke meningen å forstyrre tråden din, men hadde all informasjon vært skrevet i annonsen hadde jeg ikke behøvd å spørre.
///Mr.X Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Utenom "kjøps relatert" interesse er det fint å bruke PM funksjon. Men skal prøve å fylle ut mere informasjon neste gang
bredesen Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 pris på bare coilovers? Er det disse jeg hadde en gang?
///Mr.X Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Disse har nok ingen andre hatt før, dem er kjøpt nye av forhandler og kjørt en helg på Gatebil, det selges samlet om ikke budet er godt nok.
///Mr.X Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Noen som evt. som er interessert i fjærbein m/coilovere, bakstilling og diff løst?
///Mr.X Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Da selges dette i deler: -Bærearmer forran er solgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå