ros2468 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Kan noen si meg om det er andre muligheter til å bytte styre i bilen uten å måtte kjøre uten airbag og vilke, tenker meg m3 styre kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 http://www.frankies-bmw.com/3series/diy ... _wheel.php Her er 3 originale alternativer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ros2468 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Hva om jeg velger et styre uten airbag, er det problematisk med elektronikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 I en bil heter det ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hva om jeg velger et styre uten airbag, er det problematisk med elektronikken? Du vil jo utløse airbaglampa om bilen har airbag fra før. Og er jo noe dumt å koble bort sikkerhetsutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ros2468 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Kan jeg ikke lure airbaglampa? bilen har jo fortsatt airbag til passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Kan du sikkert. Finnes sikkert motstander du kan koble på istedet for airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå