///Mody Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hei! Jeg har 4.stk nye T364 GS-protwin felger som jeg selger til riktig pris. Disse ligger fortsatt i sin originale eske, men den ene felger er tatt ut bare for å se på den. Kan virkelig ikke få fram hvor tøffe de er på bilde!! De er 9,5 brede med MYYE kant Du får gi et ordentlig bud over 4000,- Kan vurdere å bytte i noe tøft. Kan ordne billig frakt til Oslo 97103793 - Valdres, Oppland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeofstian Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Et? Enten 40 eller 46. Skal passe E36 uten spacere og E34, E39 og E60 med spacer. Ser mange har lakkert der de er røde chrome, og de blir enda tøffere!! Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 9.5 går vel rett i kalippere i fronten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Vil disse passe på f30? Uten å butte i calippere og uten å subbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 9.5 går vel rett i kalippere i fronten ? Det vil jeg ikke tru siden de selger felga for E36 og det ikke trengs spacer. Men kan prøve den ene på foran imorra om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 9.5 går vel rett i kalippere i fronten ? Det vil jeg ikke tru siden de selger felga for E36 og det ikke trengs spacer. Men kan prøve den ene på foran imorra om du vil? 9.5 er opprinnelig bak felg. En kamerat av meg kjøpte x4 9.5 Monza felger en gang i tiden på GS salg til en E60, da gikk det gale. Fikk beskje om at det var mulig å bruke de med en 15mm spacer, men da bilen er ikke lovlig lenger. Jeg var på jakt etter disse svarte til en e92, og hadde faktisk bestilt de fra GS, men de er så dårlig på å oppdatere nett butikken sin, at til slutt fikk jeg beskje at de ikke hadde 8.5 lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Vil disse passe på f30? Uten å butte i calippere og uten å subbe. Det regner jeg med vil gå helt fint, subbe gjør de nok ikke om du har en nogen lunde lav profil. Jeg vil tro de passer greit, marginene er jo mindre på E36 og der passer det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 9.5 går vel rett i kalippere i fronten ? Det vil jeg ikke tru siden de selger felga for E36 og det ikke trengs spacer. Men kan prøve den ene på foran imorra om du vil? 9.5 er opprinnelig bak felg. En kamerat av meg kjøpte x4 9.5 Monza felger en gang i tiden på GS salg til en E60, da gikk det gale. Fikk beskje om at det var mulig å bruke de med en 15mm spacer, men da bilen er ikke lovlig lenger. Jeg var på jakt etter disse svarte til en e92, og hadde faktisk bestilt de fra GS, men de er så dårlig på å oppdatere nett butikken sin, at til slutt fikk jeg beskje at de ikke hadde 8.5 lenger... Du kan få de "billig" i forhold til hva de koster nye!! Hvor bor du? Kan ordne billig frakt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Test om de passer på framme du, så kan du se interessen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Bor i Bergen. Hadde jeg vart i nærheten... Kunne da prøve de i fronten... Noen med e92 i Trondheim som vil teste ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Test om de passer på framme du, så kan du se interessen da! De passer framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Er de skrudd, eller er det bare for show? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 de er ikke skrudde, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Er de skrudd, eller er det bare for show? De er ikke skrudde på ekte, men kan ikke de som vil ha de sende meg PM og de som bare skal spørre og grave uten handel kan finne et annet innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå