Bimmerfører Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Jeg er på jakt etter noen smådeler til mitt lille lavbudsjettsprosjekt på en 98mod E39 De delene jeg er på jakt etter er gassdemperene til panseret, chrom-listene rundt vinduene, dør-lista på sjåførdøra (den som sitter på bilen), speil med festedelen på sjåførsiden, veivhusventilasjonen, 17" eller 18" felger, sete eller setetrekket i grått stoff til sjåførstolen, lykteglass til preface hovedlykter, lyscontrollmodulen, framdøra på sjåfør siden. Det er det jeg nå vet om, men det kommer sikkert mer etterhvert som bilen begynner å ta form. send mail på glenn@joti.no hvis du har noen av delene, hvis jeg ikke svarer her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Har pene 17" felger til E39, pm med nr om det er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Jeg har gassdempere til panseret, Chromelister rundt vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Pm sendt ang felger, pris på lister og gassdempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titran Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 har et sett med "nye"( ser nesten ubrukte ut) lykter med angeleyes liggende 1200 for begge + frakt trondheim mob nr. 48009598 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 har et sett med "nye"( ser nesten ubrukte ut) lykter med angeleyes liggende 1200 for begge + frakttrondheim mob nr. 48009598 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Trenger begge viskerarmene også ser jeg, dette er en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Trenger begge viskerarmene også ser jeg, dette er en sedan Jeg har dette også, Det er såklart foran. For det er ingen bak på din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå