e30powah Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 hei, har sett på min e46 05 mod, att det er begynnt og dukke opp rustbobler her og der, ikkje noe som verken er skjemmende eller noe sånt men litt vel iriterende, spørsmålet mitt er, da eg snakket med min lokale bmw forhandler sa dei att rustgaranti kun gjaldt ved gjennomrusting! er dette realitet eller er det mulig og få fikset opp i det lille som er av overflate rust'? tenker jo på det da med tanke på att det må gjøres noe med uansett, så vil da vite om eg må punge ut eller om garanti dekker dette ? på forhånd takk for svar
OLEZZ Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Det kommer de ikke til å dekke på en gammel e46. er en del faktorer som skal spille inn for å få dekket rustgaranti.
e30powah Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Er jo 12 år rustgaranti, og det som er dukket opp kommer jo frå innsiden
Z1 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Min er 04 mod og skal bytte dører og bak luke på garanti Bavaria oslo som så på denne .
Silverboy Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Hvis ikke det er ytre skader som steinsprut osv så er det sikkert ikke noe problem..
e30powah Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Okei, takk for svar, kanskje eg skulle tatt kontakt med bmw norge pga forhandler her ikkje virket so intressert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå