jan magnus Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 har et oljefilterhus og oljekjøler til m20 motor liggende da jeg skal bytte det ut til ettermarkedsfilter der jeg skal flytte filteret og montere uoriginal kjøler. jeg har måtte gjøre om litt på slangene på oljekjøleren så derfor er ikke denne helt original og selger dett enten samlet eller hver for seg. oljefilterhuset er helt u-modifisert pakninger i oljefilterhus er byttet. ( oringen på bolten og aluminiumsskiva ) oljekjøler er helt i orden bortsett fra at tilførselslangene er modifisert som beskrevet i tekst og bilde. Gi bud
Margarus Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Kunne du sendt meg bilde på pm av selve kjøleren. Jeg har orginal slanger og bend så jeg trenger ikke det du har laget av slanger.
robertvj Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Dersom det ikke er lekkasje på filterhuset og som du sier ikke modifisert byr jeg 400,- for bare huset. Budet gjelder en uke fra dato på dette innlegget.
jan magnus Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Det er ingen lekkasje:) som sagt så er pakninger skiftet hvis du forhåndsbetaler 500kr så skal jeg sende det i morgen ink frakt . Eller så lar jeg det går noen dager til. Har to intereserte utenom. Dåg ikke konkrete bud.
robertvj Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Ønsker helst å bruke postoppkrav, selv om det er litt dyrere er det greit og ryddig.
jan magnus Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Greit sålenge du betaler fraktkostnadene gi meg en adresse på pm så har jeg det klart
jan magnus Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Fått bud på 800kr . Så om kjøper betaler ikveld så er settet solgt. Oppdaterer i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå