320i e36 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Hvor mye tar du for sliping av top. M50 top. Skal skifte toppakning når eg skal overhale vanosen var planen. SOrry heske for å snakke utenom din tråd.
joakimh Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Må si di toppene ser bra ut;) lurer på hvem som slipte dem? va nok ikke blanke nok Hvor mye tar du for sliping av top. M50 top.Skal skifte toppakning når eg skal overhale vanosen var planen. SOrry heske for å snakke utenom din tråd. du kan se prisene her http://nilsenmotor.mamutweb.com/Shop/Li ... lokk/104/1
joakimh Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 fikk desverre ikke lastet opp bildene i går. har ikke fått gjort så veldig mye. men fikk i det minste tid til å montere den andre toppen, løftere og kammene
joakimh Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 var litt "uheldig" her om dagen . heldigvis så gikk det bra. og mindre skade en det så ut som. kun skade på begge felgene bak + et camberstake bak ble ødelagt har også fått lakkert toppdekslene med krympelakk. det første bilde er veldig dorlig og "lyver litt" tror kansje det kan vere prøvemontering under lakkering
Hefre auto Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 ble sykt bra med topdekselet, synd du havna i grøfta :/ , må få tatt turen innon i heske garasjen og snuse litt , kansje eg tar turen til helgå visst du ikkje ska ud
joakimh Skrevet November 21, 2013 Forfatter Skrevet November 21, 2013 (endret) ble sykt bra med topdekselet, synd du havna i grøfta :/ , må få tatt turen innon i heske garasjen og snuse litt , kansje eg tar turen til helgå visst du ikkje ska ud sjer desverre litt for lite med motor/bilen. prøver nå og få bestilt alpinadelene men desverre så vil ikke alpina selge delene til meg uten at jeg har chassi nr til en e36 b8 4,6l..... har også prøvd koed men får akuratt samme svar kan være at det blir tørsump. er ikke store forskjellen på pris skulle vel egentlig tatt turen til deg og sett på prosjekte ditt og edit: skriveleif Endret Desember 8, 2013 av joakimh
Anders92 Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 Er det ikke bare å finne en som har B8 og få chassinr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå