M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Hei Har åpnet motoren for å ta en kikk. Ser veldig bra ut, ingen slitasjemerker på kammene. Kan skru den sammen igjen om ønkselig, men da til en tusenlapp ekstra Eksosmanifoiler og radiator følger ikke med ellers komplett! Selges da jeg har handla annen motor Pris 2.500,-/BUD
tommyheimberg Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 2500 var vell latterlig billig:-p.. Men hvorfor bytte planer eenda en gang??
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Tar bare plass så vurderes solgt. Har ikke bytta planer, handla en annen m60 som skal nedi e30en Om denne ikke blir solgt innen fredag beholder jeg motoren og hiver den i noe anna artig istedet
Cooter Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Har motoren stått åpen sånn lenge? Tenker på støv. Følger det med motorstyring? svinghjul og starter?
M|Fjeld Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Knapt en uke, pakket inn i plast deretter. Motorstyring følger med, svinghjul har jeg ikke men starter sitter på
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Opp, kan selges rimeligere da den skal vekk Kom med bud
joakimh Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 mulinghet for å sende? har du noe mer info om den? har du noen gang hatt start på den?
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Kan sende ja! Har dratt motoren rundt, skal ifølge forrige eier fungere men har ingen garantier for dette. Har ikke hatt start på den i mitt eie nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå