mbruun Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hei, Sett bort fra mobiltelefoner, finnes det alternativer til iPod touch 5th generation? Kravet er Spotify. De av dere som har iPod touch og bruker det i bilen. Hvordan fungerer det i offline modus med tanke på autentisering av spotify kontoen. Hender det at dere må koble til nettet via mobilen for å autentisere/logge inn? -Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Bruker spotify i bilen hele tiden Så lenge du har premium varianten av spotify så har du bare spillelistene dine lagret. Du trenger ikke å koble til nettet igjen da fordi alle sangene har blitt lagret i offline modus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Du må vel online på en eller annen enhet hver måned tror jeg, det bør jo ikke by på problemer. Så vidt jeg vet då er det vel ingen direkte konkurrenter til iPod på markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruun Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Hei igjen. Tenkte mer på alternative mediaspillere hvor man har/kan installere Spotify på. Det krever jo wifi. Trodde kanskje at Creative hadde noen oppegående spillere, men ikke som jeg har funnet. -Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Er veldig få spillere som har så gode muligheter for musikk,video avspilling som Ipod touch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 det må da være en Windows, android eller IOS enhet for å få spotify. Vet ikke om noen Windows eller android-baserte enheter som ikke også er en telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå