Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Endelig en update her:-), gjort noe med fanger?"-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hei Tommy.

Nei ikke skjedd stort altså.

Har en kamerat som har gjort dette tidligere, så han skulle komme ned en av dagene og gi meg noen råd :)

Så når alt er tilpasset så sendes delene på lakk :)

Skrevet
Lyst og selge frem stolene dine ? :-D

Er du klin gæærn????

Nei de må bli der til jeg for skaffet meg sports skinn gitt :) Hehe skal heller gi beskjed da :)

Skrevet
Hehehe, var verd og høre.. Sku virkelig hatt to sånne.. Gi gjerne beskjed om di skal selges eller om du vet om noen slike for salg;)

ja men det skal jeg gjøre :roll:

Skrevet

HMMMM Prøve monterte facelift frontplate i går!! Der må det en god del tillpassing til ja pluss nye fester og utskjering til olje kjøleren!!! Men skal nok få det til ja :)

Skrevet

Noen flere bilder av bilen med e36 fangere? Finnes ikke prosjekttråd på denne fra tidligere et sted da kanskje? Litt artig med sånne customløsninger :P Bilen blir nok bra med mtech 2!

Skrevet

Ha fått gjort litt, prøvd og tilpasse facelift frontplata men krever litt mer jobb..

Eller har jeg fått nye tåkelys og Grenrør som skal på :) Flott med litt godis til godis bilen :)fa7oxeob1kpdx67v6a4p.jpg6k080cbgv5k75ptfbt3r.jpgi1lzquhqk0tvtxadswzp.jpggon7gealjrk39wrw09qa.jpg

Skrevet
Loking good:-), hva tilpassing med frontplata er det du sliter med?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg har alltid trodd at der var bolt on jeg...

Men det var det ikke.. Må lage nye fester og skjere vekk begge tauebøylene Skjere ut i plata så at oljekjøleren kan få luft osv :( Men det skal nok gå fint :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...