Kenboy82 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Nice!, blir bra det her:-).. ferdig med bakfangeren og?. ossen skjørt blir de?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Hei Tommy Bakfangeren er klar vettu Trenger bare litt lakk så er det plutselig vår Satte på de gammle delene forrige uke og kjørte meg en tur til Halden Helt hærlig Skjørt blir de som du ser på det ene bilde Men du Tommy, kunne du sendt meg de klipsa og det andre du hadde liggende til dette settet?
tommyheimberg Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Skal tru det var godt og lufte den nå ja!, gleder meg veldig sjøl:-).. Det kan jeg:-), send adresse Osv på PM du:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Kenboy82 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Da var Mtech2 fangere på Synes det ble helt ok igrunn Fikk montert nye bremser i samme slengen
Kenboy82 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Her var det dårlig med tilbake meldinger gitt!
MikaelR Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Her var det dårlig med tilbake meldinger gitt! Dt e helt normalt Du gjør det rett med e30.. bare litt mer senk.. så e den der
tommyheimberg Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Kje sett updaten før nå eg, blei kanonbra!!, passformen va ganske bra på dei fangeranne! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Kenboy82 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Her var det dårlig med tilbake meldinger gitt! Dt e helt normalt Du gjør det rett med e30.. bare litt mer senk.. så e den der Jo takker for det Er ikke såååå gla i uorginale rieger stuff altså Ja senkning og hellakkering blir vinterens prosjekt Den er faktisk senket 40mm allerede hehe.... Men blir nok coilovers til vinteren.. Bare finne noen TUV papirer..
Kenboy82 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Kje sett updaten før nå eg, blei kanonbra!!, passformen va ganske bra på dei fangeranne!Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Ja var grei passform på de.. Men de som har skjert dette har tatt etter min mening litt for mye på kantene på bakfangeren.. Men er fornøyd med resultatet Tommy Ps har du fått sendt de tinga? hehe
arntzen.525tdsa Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 fin bil dette her synes fangere ble kjempe bra
Kenboy82 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 denna her var ikke dom gitt! Nei må si meg fornøyd med denne her
Kenboy82 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 fin bil dette her synes fangere ble kjempe bra Takker for det
tommyheimberg Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Faen det har jeg helt glemt bort:-s.. Skal få sendt de i morra jeg:-)) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå