Shkr90 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Jeg har vært å kjøpt meg en 92modell 318is e36 coupe, og den trenger en ny forskjerm Det jeg lurer på da er hvilke modeller har forskjermer som passer? Passer kun deler fra 92mod eller går det meste omhverandre? Veng har jo, men tror kanskje brukte deler er billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Passer fra alle årsmodeller, såfremt det er fra en coupe. Sedan og stasj har andre skjermer og annet panser enn coupe. Blinklys foran er også forskjellig på coupe og sedan/stasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Tviler på du finner orginale rusfrie skjermer billigere en kopi skrapet fra veng. Derimot om du liker passform i det hele tatt lønner det seg nok å finne noen orginale ja Coupé skjermer passer uansett årsmodell, men 96< har andre blinklys på siden. Kan være greit å ha like blinklys på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shkr90 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Tviler på du finner orginale rusfrie skjermer billigere en kopi skrapet fra veng. Derimot om du liker passform i det hele tatt lønner det seg nok å finne noen orginale ja Coupé skjermer passer uansett årsmodell, men 96< har andre blinklys på siden. Kan være greit å ha like blinklys på hver side Okei, ja har hørt div om passformene til veng litt rust må jeg nok regne med hvis jeg kjøper brukt, men den som sitter der nå er ikke mulig å fikse på Ja hadde kanskje ikke vært så dumt det nei men da ble jeg litt klokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå