slegga Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hei, vurderer nå og selge min bmw e34 med m20b25 turbo maskin. Karosserimessig er ikke bilen veldig fin, den har vært taka men er rettet opp så godt som mulig ( er noen småbulker i taket rett over frontrute) bilen ble lakket i fjord sommer med uttynna bengalakk (så er litt "appelsin" ) er ribbet inni så står bare 2 bøttestoler og seler i den nå. Står brock b1 felger på bilen nå... de er litt kantkjørte men ellers fine, 2 nye bakdekk.. Motor: *Neddreide stempler *megasquirt 2 sprut *Arp bolter i topp *nyoverhalt topp *ny topppakning *kina turbogrenrør (t3/t4 flens) * m3 innsug med m3 dyser (er usikker på størrelse) *diesel oljepumpe og sikkert litt til som jeg ikke kommer på i farta! Det eneste som må gjøres med bilen er og montere oljekjøler og mappe den. ville anbefalt og montert nytt bensinsystem med BTR og ny pumpe siden dette ikke er gjort noe med. turboen er og kina, men er gåene tettninger i den så den må og ny. Er en 88 mod 520 12v orginalt men er ikke godkjent med motor. bilen ble EU i mai 2012 men skiltene er levert inn i og med at bilen bare har stått i hele vinter. Kom med bud! Pm meg for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slegga Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Selge brock felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slegga Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 vil helst selge de med bilen altså, men alt er jo til salgs for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå