BmwM46 Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Hei , har 2 nakkestøtter med skjermer i som jeg skal montere til helgen I tillegg skal jeg bestille dynavinspiller (d99 android) å dermed lurer jeg på om det er noen mulighet for å koble disse til dynavin spilleren altså at den har utgang bak til en skjerm (som er vanlig på spiller med skjerm?) også må jeg vel ha en splitter som gjør at jeg kan få bilde fra dynavinspilleren over på den siste skjermen i nakkestøtten ? Eller hvordan er dette egentlig ?
Xavi0n Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Du trenger en splitter ja Sent from my iPad using Tapatalk HD
BmwM46 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Du trenger en splitter ja Sent from my iPad using Tapatalk HD Konge , hvor får man kjøpt det ? Da kommer vell bilde som er på dynavinspilleren direkte videre til begge nakkestøttene ?
BmwM46 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Du trenger en splitter ja Sent from my iPad using Tapatalk HD Konge , hvor får man kjøpt det ? Da kommer vell bilde som er på dynavinspilleren direkte videre til begge nakkestøttene ? Ingen ?
D.Toft Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 kjøp en helt vanlig y kabel. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=81&id=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå