Snowgoon Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hei. Legger ut innlegget her, dersom det ikke skal være her så si ifra så skal jeg fjerne det. Jeg har fått et meget godt tilbud om å kjøpe en 2001 mod 525dat. Kommer nok til å kjøpe bilen da det ikke er noe å utsette på prisen, og det virker som at bilen er i god stand. Alt i forstilling og bakstilling har blitt byttet i 2011, nytt eksosanlegg og et godt fulgt opp service hefte. Alle servicer er tatt hos Bavaria. Bilen trenger et nytt dieselfilter da det begynner å bli tett, og den trenger en ny pære i dashbordet til den lampa som viser glødeindikatoren. Bilen gløder uten noe problem, er bare en stakkars pære som er gåen mest sannsynligvis. Men er det noe spesielt jeg burde sjekke ved denne typen bil? Håper noen vil ta seg tid til å gi meg noen svar, på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvis det er automatgir så er det swirlflaps på den. Ville skrudd av innsuget veldig fort og sjekket. Rust på dører og bagasjelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Takker for svaret skal undersøke det på bilen. Dørene er helt fine for rust, men er dog litt på bagasjeluka og litt rust pga steinsprut på panseret. Panseret holder det nok å få lakkert, men bagasjeluka burde vell byttes til en ny. Hva er det jeg burde se etter på de swirflapsene? Er ganske blank i toppen når det kommer til diesel biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 At det ikke løsner og havner inn i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Takker for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå