lakkelars Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hei Ønsker å kjøpe manuell girkasse til min bmw e32 fra 1987, motor er 735i Automatkassa røyk så da vil jeg heller ha manuell. Om du har liggende manuell kasse til denne bilen rop ut. Alle gir må funke og mellomaksling må jeg sikkert ha så en komplett pris hadde vært greit. Passer girkasse fra andre rekke6 BMW'r over på 735 motoren også? Mtp at det eventuelt hadde vært lettere å fått tak i kasse da? Mvh Morten
HagenJR Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 HeiØnsker å kjøpe manuell girkasse til min bmw e32 fra 1987, motor er 735i Automatkassa røyk så da vil jeg heller ha manuell. Om du har liggende manuell kasse til denne bilen rop ut. Alle gir må funke og mellomaksling må jeg sikkert ha så en komplett pris hadde vært greit. Passer girkasse fra andre rekke6 BMW'r over på 735 motoren også? Mtp at det eventuelt hadde vært lettere å fått tak i kasse da? Mvh Morten Selger en e23 1983 mod 735 med manuell, 265 kasse! Vil tro det meste skal passe med litt modifisering. Det eneste er vel sikkert mellomaksling som ikke passer. Men kan ta noen mål imorgen! Pris på hele bilen er ivertfall 10 000,-
lakkelars Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Takk for svar. Er mest ute etter manuell girkasse og ingen hel bil:) Men kan alltids vurdere det og selge resten av bilen videre. Strålende pm du får sammenlignet litt på bilene du har med tanke på mellomaksling osv:)
lakkelars Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 HagenJR? Fått tatt noe mål av tingene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå