BmwE34S54 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Da har jeg valgt å lage en tråd om bilen min her på Bimmers ! har hørt og sitt at mange får gode tilbake meldinger her, så da ville jeg lage meg en tråd. Bilen min er en BMW e34 med en 2,5 liters turbo diesel motor med manuell gir. er ganske mye rust som må fikses og en del andre små ting, står på noen 16'' Alpina felger med piggfrie vinter dekk nå. er på leit etter noen rimelige sommer felger, helst 18''. tar også imot tips om felger som ville passet på denne bilen ! bildene jeg legger ut nå er i fra den dagen jeg kjøpte bilen. Er senke fjører på bilen, men bakdemperene er sprengt, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe coilovers, setter stor pris på tips om billige coilovers ! skal prøve og oppdatere tråden ofte ! forrige eiger knuste frontfangeren i en snøfonn spesial tillpasset subkasse
BmwE34S54 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Følger med her ja! Diesel e rått! det er bra
BmwE34S54 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 nå har jeg fått tatt noen nye bilder, så jeg tenkte jeg skulle legge de ut her Har også gjort litt, som og kjøpt meg ny frontfaneger. så har jeg også kjøpt med laguna lippe som jeg skal bruke. fikset endestussen på eksosen, og litt flere små ting. nye fangeren er grønn så den må lakkes var en sprikke i den, så jeg tenkte jeg skulle plastsveise det sammen. jeg tillpasset lippa på den gamle fangeren Har også fått vasket motorrommet
BmwE34S54 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 festet lippa til den ødelagte frontfangeren og såghvordan det ble, jeg ble selv veldig fornøyd. men må først prøve å kjøre noen turer med den slik og se om jeg tar nedi noen plasser
BmwE34S54 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Ser bra ut det, men bytt til originale lykter ja, kunne tenkt meg orginale
Hzh Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 liker felgene! blir ikke mye mere senk med den leppa der ?
BmwE34S54 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 liker felgene! blir ikke mye mere senk med den leppa der ? haha, på flat bakke så har jeg 6-7 cm klaring framme men får se hva som skjer
BmwE34S54 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Det går tregt med meg, men det blir gjort litt og litt ! har nå fått nye kanaler og bak dempere ! bakdemperene fekk jeg bytte med en gang, men det var ikke så lett som jeg trudde det skulle vere... den vetle stanga nederst i demperen som går inn ''bære armen'' ( er ikke sikker hva den heter...), den stanga hadde hvertfall løsna fra foringen og satt ganska så fast inni der. Så etter flere timer med har slit tok vi frem vinkelsliperen og kappet ytter ringen rundt foringa og bare skubbet den fram så var hvertfall dempern av. men vi satt og slo fram og tilbake lenge på den stanega før den løsnet. vi gjor nett det samme på andre siden. Kanaler har jeg ikke hatt tid eller utstyr til og byttet enda, men blir gjort i neste uke elns. så må jeg også skifte pakning på diesel pumpa for den er mest sansynligt røken. var ikke akkurat så rent og pent inni hjulbuen der... her er et litt stiligt bilde av bilen min ! hvor kan jeg få tak i pakning til diesel pumpe ?
BmwE34S54 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Koed ? Gs? de hade ikke på Koed eller Gs, men fant på www.Schmiedmann.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå