BD Racing Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hei Ønsker å kjøpe seidl frontfanger og sideskjørt til E30, rop ut om noen har noe liggende Mvh Nicolai
Remi Berg Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Jeg har frontfanger og bakfanger liggende. Aldri montert
BD Racing Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Jeg har frontfanger og bakfanger liggende. Aldri montert Trenger kun frontfanger egentlig Pris hadde du tenkt deg ?
HypeTraxX Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Jeg har iX bredding i orginal plast. De ble sjekket opp mot en cab, men det passa ikke. Så jeg har de i reserve til turbo touringen min. Hvordan de passer 2 dørs veit jeg ikke, for de er til 4 dørs Edit: Bredding mente jeg sideskjørt^^ (Men har alt komplett)
BD Racing Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Jeg har iX bredding i orginal plast. De ble sjekket opp mot en cab, men det passa ikke. Så jeg har de i reserve til turbo touringen min. Hvordan de passer 2 dørs veit jeg ikke, for de er til 4 dørs ??
beianmotorsport Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Har fortsatt frontfanger (brukt) og ubrukte sideskjørt.
BD Racing Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Jeg har frontfanger og bakfanger liggende. Aldri montert Pris inkl frakt til Asker ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå