pj0tr Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 hei, får prøve å poste igjen siden det ikke var mye svar å få sist gang. litt info; har en bmw e30 318 som har fått byttet fra aut til manuell. hadde problem med den gamle speedoen at den feilvisning på 20km/t. kjøpte meg et nytt instrumenthus fra en 320, tenkte det var noe feil med selve speedoen på den jeg hadde og jeg ville ha turteller... men.. speedoen har fortsatt en feilvisning på 20 + tankmåleren funker ikke + turtelleren er en smule treg.. eller veldig treg. så lurer egentlig på om speedo fra 320 ikke passer på ledningsnettet til 318 og om kansje det har noe med at det er noe feil med giver/føler i diffen.. skal bytte givern så fort som mulig.. men skulle bare høre om det kansje kunne være noe annet som er feil. takk på forhånd, håper på svar
Mr.Goodisland Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Har du dekk og felger som er innen for det som er godkjent? Om ikke, så kan jo dette gi en del feilvisning.
Hellems, E30 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Speedometeret fra 320 passer overhvertfall, men du har en hvis chip foran på høyre side, som må være til riktig antal sylinder, om du har 6syl må chippen være til 6syl Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå