Fskrede Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Va og såg på ein e34 idag, va en 520 automat 1993. Starta og gjekk fint på tomgong når den va kald. Når eg hadde køyrt ei ronde og bilen va varm. Parkerte eg bilen og den byndte og riste før den slokna. Starta oppigjen og måtte kjinne litt, då gjekk den jamnt på tomgong men bilen rista og fuska opp til ca 1500. Noken som veit ka som va probleme? Bilen hadde stått ei stått i ca 1 mnd...
Vegardb17 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Falskluft, lambda, lmm, kan også være veivsensoren. Som Gjør at den jager litt på tomgang. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Fskrede Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Ok takk for svar, har skrudd av Lmm på delebil og ska no skru av veivsensoren, noken som kan forklare kor den e plasert? Lamba e vel den som går på eksosen? Og bilen stoppa igår, virka nesten som om eksosen va tett. Bilen sleit med og gå opp på turtal og slokna når eg ikkje ga gass, og bilen vart heit. Når den hadde fått stått og kjølt seg ned va probleme vekke, kan det ha noken samanheng?
Hzh Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 vist den sliter med å få opp på turtall er de vel tett catalysator..
Fskrede Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Hmm, mulig og skjære opp og sveise, ell må eg til med ny?
Hzh Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Hmm, mulig og skjære opp og sveise, ell må eg til med ny? går ikke ann å sveise innholde vist de va de du meinte, men du kan slå ut alt som er inni, eller skjere den vekk å skjøtte med et nytt rør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå