rogerg Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hei! Jeg har fått dogg i ene grøftelyset. Er det noen som vet hvordan dette skiftes? Evt hvor får jeg kjøpt dette til en rimelig penge. Tittet raskt på det og det ser ut som det kan skiftes uten å demontere hele fiangeren. Takknemlig for svar.
kriss66 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Sikker på at pæra sitter skikkelig slik at den ikke lekker? Nettopp skiftet pærer?
OddaBMW Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hei! På M-Sport fangeren er det 3stk. Skruer framme i innerskjermen som må ut + 2 skruer på undersiden som holder både undertrayen og dette plastdekselet under fangeren. Det kan nok være lurt å ta av hjulet for å få litt bedre plass spesiellt på førersiden, da vinduspylertanken ligger rett over tåkelyset. Tåkelyset henger kun i 2 stk. Torx skruer så det er enkelt å få ut. Kan jo være en av ventilasjonsslangene på tåkelyset som har falt av..........
rogerg Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Har nettopp kjøpt bilen. Lyset ser helt ut, så det er mulig du har rett. Uansett må vel lyset tas ut for å sjekke pæren. Ønsker derfor tips fra noen som har gjort dette før.
rogerg Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Hvordan får jeg evt sjekket denne ventilasjonsslangen. Høres ut som jeg uansett bør ha bilen på en bukk.
OddaBMW Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hei! Tåkelyset skal ha 2stk. ventilasjonslanger, men dette ser du kun om du åpner innerskjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå