///Simon Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Hei. Hvet det er feil "forum" men haster!!! Har en E34 535i som jeg har satt i S38B36 motor med kasse fra M5 3,6l. Fant ut at girkasse opphenget ikke var likt og at 535 mellom'aksling er litt lenger en M5 3,6l mellom'aksling, har funnet en som har det som jeg skal kjøpe de av! MEN SÅ KOMMER SPØRSMÅLET: Passer en M5 3,6 mellom'aksling på "feste" til diffen? Hvet det blir feil utveksling men går det an og montere en mellom'aksling fra M5 3,6l på en 535i diff ( er orginal med 25% sperre ) eller må jeg få tak i en 3,6l M5 diff og isåfall må jeg ha M5 stikkakslinger og nav og da???? Takker så mye for svar på forhand, har snakket med Bavaria og de viste ikke om de gikk pga de ikke hadde nokk informasjon om delene! Mvh. Simon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Trur det er fremre del av mellomakslingen som er lengdeforskjell på. so da kan du bare bytte om den bakre delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 ja akslingen er lik på diffen. cv ledd med 6 bolter/muttre på begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Takker så mye for info!!! Da slipper eg og legge ut 5000 for m5 diff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 om det ikke hadde gått så kunne du bare bytta medbringern på diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå