hmyrland Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Har en rustfri sportseksos jeg ønsker å bli kvitt, som stod på bilen min da jeg kjøpte den. Selger sa at det var et supersprint anlegg. For min del blir det litt for mye lyd. Ønsker gjerne å bytte mot orignalt eksosanlegg, hvis noen har dette, da det hadde gjort ting mye lettere for min del. Jeg har tilgang på løftebukk og alt av verktøy i Tønsberg, så om noen kunne tenke seg litt grommere lyd kan vi da med andre ord fikse en deal "gratis". Kan også selge eksosanlegget selvfølgelig, kom med bud. Ser for meg rundt 2-3 000 kroner, men er villig til å diskutere pris. Med andre ord er jeg også interessert i å kjøpe et originalt anlegg til en billig penge. DM, svar på tråd, eller ring/sms 90142600! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Hei, har du mulighet å poste et bilde av potta på bil? Eventuelt en kort snutt med lyd? Kan være interessert i bytte/kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Fjeld Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Last opp film på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyrland Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... 370491.jpg Dette er eneste bilde jeg har hvor man kan såvidt se noe som helst på. Kan ta film og bilder når jeg er hjemme igjen, er på jobb i Levanger, men skal hjem i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå