Veronica.H Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Heisan, håper det er noen som kan hjelpe meg! Jeg fikk akkurat mine LED skiltlys fra ebay, de skal egentlig fungere på min bil, jeg har en e46 318d 2004 mod. De passer og er i riktig størrelse etc. men de vil ikke lyse. Så ble usikker på om det var selve ledpærene som ikke fungerte, men prøvde de på en kamerat sin bil, en e46 320 2003 mod og der fungerte de. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke fungerer på min da? Noen som kan hjelpe meg?
Veronica.H Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Har prøvd på begge sider, ingen forskjell
Star33 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 kabelbrudd kansje? sjekk koblinger . går den til jord kansje
Skruern Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Det går fint å montere inn LED innsats med litt loddearbeid. Mulig årsak er en felles kobling (grå ledninger) på lampeinnsatsen som er irret av, se under pakningen ved lampeholderen. Greiest å demontere hele listen, stikken ligger like innenfor luketrekket.
Veronica.H Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Hadde noen andre led pærer liggende så tok de istedenfor, en enkel og grei løsning med et bra resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå