snadderloff Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Heihei, lyster litt på en ny motor men først vil jeg høre om noen er inntresert i den gamle, det er fult mulig å få prøvd denne motoren før jeg tar den ut av bilen for å være sikker på at den funker knirkefritt. så lenge jeg har hatt bilen (ca 2år) har det kun gått castrol olje på motoren men den siste måneden har det gått biltema 5w40, den drikker litt olje (ca 1l pr 100/200mil) den drikker også litt vann (varierer, mest sansynlig gåen reservator på radiatoren min) koker aldri hvis du er nøye med å fylle vann (har hvertfall aldri kokt for meg), starter alltid uten problem, ikke noe fusking eller lignende, det er montert nye plugger, topplokk ventilator, vannpumpe, termostat hus og termostat. motoren har også et m50 insug som gjør at den yter ca 15-20hk mere (193 + 20 = 223hk!) dette har stått på i ca 4måneder, er et utrolig bånndrag i denne motoren og takketvære insuge er det et ekstremt toppdrag. motoren har rullet ca 285000(bærer ikke nag av dette bortsett fra at den bruker olje) er en eller to ventiler som tikker litt, helt normalt på disse motoren og gjør ingenting spørr hvis det er noe dere lurer på, kjøper dere av meg vet dere hva dere får. HUSK, jeg lufter bare for salg, hvis det er mye interesse og jeg får en god pris for denne så selger jeg, ellers beholder jeg den. bud fra 6000kr og oppover er akseptabelt, andre bud blir ignorert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå