bergan01 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Har et par spørsmål ifh til godkjenning av turbobygg på e34 530i 1988 mod Jeg har dette som mål: 250 - 300hk Bruke orginal styringsenhet med chip for oppsettet Hva vil bli enklest for meg å henvise til ifh til modell og effekt, en 540 har jo 286hk, er det forskjell i bremser på denne og 530i? Eller er det en annen modell jeg heller bør hente bremser fra? Og vil det være annet jeg vil trenge å bytte i hjuloppheng? Jeg regner med jeg slipper syklustest ettersom jeg ikke skal ha sprut? Takk for svar
Magnum 310 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Angående bremse og understellsdeler finner du ut mye ved å sammenligne delenr i etk. F.eks bmwfans.info
bergan01 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Ser at det er veldig liten forskjell på bremseskivene som jeg nå har og bremseskiver til en 540, ser ut som det kun er tjukkelsen på skiva som er anderledes. Vil 540 skiver da være bolt on på min bil?
Morty999 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 hvorfor ikke sammenligne mot en m5 3,8l med 340hk? bilen din får du godkjent med datasprut også
bergan01 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Tenkte kanskje at det ble mer kostbart å bytte over til m5 bremser? er m5 bremser og kalipere bolt on? Ettersom den er 88 mod så slipper jeg syklustest om jeg velger datasprut? Hva vil beste og enkleste løsning være for en hobbymekaniker da?
Morty999 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 e34 m5 bremser er ikke så dyrt. det er verdt det..
bergan01 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Da er søknad sendt og har henvist til e34 m5, Etter hva jeg har forstått vil jeg trenge: Fjærer komplette bremser stabstag Vil de syte noe over kasse/drivlinje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå