mr.kittelsen Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Vurderer og selge god bilen min:( Grunnet dårlig med tid og penger for tiden! Har brukt veldig mye tid og penger på denne bilen og den skal Godkjennes før salg! Den er ikke helt strøken, det er litt og pirke på. Men alt i alt så er den i god stand! Nå kjørte jeg i stykker motoren i går, men skal sette inn en ny før salg(fra koed.no) Grunnen til at den forrige gikk var antagelig vis et løst ventilsete.. Den "nye" motoren skal vere i veldig god stand ifølge folkene på koed!(settes selvfølgelig i motoren før salg) Har ikke satt noen pris så dere får komme med bud;) Vis det ikke blir rett pris så beholder jeg den selv:)) For bilder og/eller mer info send PM eller se prosjekt tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=213307 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adam325 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 check pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 hvor bor du og hva er mobil nrm ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Bor på Rjukan i telemark;) Nr er 97115779:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Det eneste som mangler vis noen her kjøper den er(etter mine planer) Hellakkering og soting;) alt annet små plukk blir fikset før eu og salg:) Ikke 100% rustfri men er bare overflate rust igjen(ikke mye) Så dere får bare slenge inn noen bud(går mest sannsynlig til høyeste bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36stanced Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Det eneste som mangler vis noen her kjøper den er(etter mine planer) Hellakkering og soting;) alt annet små plukk blir fikset før eu og salg:) Ikke 100% rustfri men er bare overflate rust igjen(ikke mye) Har ikke tenkt så mye på pris, men er brukt litt under 200k til sammen(ink bil som jeg kjøpte får 60k) Så dere får bare slenge inn noen bud(går mest sannsynlig til høyeste bud;) Hva har du brukt 140k på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Det eneste som mangler vis noen her kjøper den er(etter mine planer) Hellakkering og soting;) alt annet små plukk blir fikset før eu og salg:) Ikke 100% rustfri men er bare overflate rust igjen(ikke mye) Har ikke tenkt så mye på pris, men er brukt litt under 200k til sammen(ink bil som jeg kjøpte får 60k) Så dere får bare slenge inn noen bud(går mest sannsynlig til høyeste bud;) Hva har du brukt 140k på? Ja Det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 M tech2, hvor? Så ut som en flott bil, men mtech2 er det vel strengt tatt ikke. Selv i "" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freninj Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Mtech 2 i " var ment og bety at det var noe mtech 2 stylling;) Skjønner forvirringen her! Var ment og skrive 100k, altså har jeg brukt Ca 40k.. Men har nok brukt mer en det også, skal regne på det i helga;) 40k er da bare i deler! Og som sagt vil bilen(før salg) vere i bra stand. Nylig eu godkjent, alt småplukk fikset og 3mnd garanti på "ny" Motor:) Så er bare og fortsette og legge in bud folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30no Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Hva med å skrive en minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har ikke vert mye aktivitet her eller på bil grunnet reisejobb, men motor blir satt inn idag og bilen skal vere ferdig og klar i slutten av uka;) Har et par bud på den, men som sagt- selger bare vis prisen er rett! så dere får tenke på hvor mye dere er villige å gi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 SOLGT? pris? hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå