Hansove Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei. Jeg har en 520i Manuell som jeg skal selge. Bilen er en 2000 modell med M-tech og bilen fremstår som veldig pen og velholdt. Bilen har kjørt 140.000km som jeg vil kalle lav km stand på E39. Det er Orginalt Xenon grøftelys og Skinn sport seter og sports ratt. Bilen har luftfjæring og er nydelig å kjøre. Det står 18" 10X80 / 9X18 Rondell D58 felger på den. Nye Michelin sommerdekk med 265 bredde. fremme er det Federal dekk. Nye 17" Michelin piggfritt på orginale M-Tech felger. Bilen har orginalt understell. Det er ikke montert senkesett på den! Anlegget er byttet til Pinoeer med intergert skjeærm, Høytalere er byttet men ikke noe som er synlig ( Bilradiospesialisten ). Dette følger med. Bilen blir EU-godkjent før salg! må bytte ett bremserør og en bærearm. Bilder kommer så snart jeg har mulighet for å kunne ta noen bilder ute! Selges 75.000,- Mvh Hans Ove 45290022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Venter på bilda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Beklager at jeg ikke tok bilder i helgen.. Fikser bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Kan legge ut de jeg har liggende. Har snødd her igjen så jeg har ikke fått tatt noen brukenes utvendige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Interessert i å bytte denne i kjerringa mi`?? Betaler 50k i tillegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Haha! Har dame! Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Noen flere bilder! Sort tak, Dette er vel ikke standar på E39 med dette interiøret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Haha! Har dame! Men takk for tilbudet! Hehe, skal du selge denne og kjøpe deg 4runner?? E du med nå? Brvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hehe... vi får se hva det blir til, men god bilen må selges.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Bumpibump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hvor er det m-tech? Servicehefte Mtp dokumentasjon av km stand? Digger interiøret Så utrolig pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå