Coachen Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Lest mange forskjellige tråder her angående forskjeller på disse bil modellene men mye difuse svar. Jeg skal kjøpe meg min første BMW og har til nå vurdert 520dat og 320dat. Problemet er at jeg helst ikke vil bruke for mye over 200k da jeg skal handle 2 biler for til sammen 300k. Jo mer jeg bruker på BMW`en jo mer crappy blir bil nummer 2 Derfor har jeg nå kastet øynene på 318dat også. Da får jeg plutselig en 09-10 modell til samme/lavere pris enn en 07-08 modell 320. Det jeg lurer på er: Er det kun ytelsen som er forskjellen på disse? Eller er kvaliteten på 320 motoren bedre enn 318? Og på 318, har det vært noen endringer av betydninger fra 2007 til 2010? Kjører idag en ASX så ytelsen på 318d vil uansett være en forbedring fra dagens liskom suv.. Håper noen har noen gode tilbakemeldinger til meg da bilkjøpet nærmer seg!
Coachen Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39810512 Dette er bilen jeg heller mot nå men er den ikke noe høyt priset i forhold til årsmodell og km? Hva mener dere er passende pris her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå