kewell Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Hei! Skulle gjerne hatt noen tips til ei feilmelding som plutselig dukka opp vedrørende innfellbar krok. Melding: Trailer tow hitch locking Pivoting ball head on trailer tow hitch not securely locked. Re-lock ball head, see owners handbook. Kroken står ute. Bilen er avtint, så ikke trøbbel med snø/is. Da jeg trykker inn knappen for å kjøre inn kroken, lyser den rødt. Noen forslag? Strøm? Mvh Kato
eilefsen Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Kanskje et dumt spørsmål..., men du har motoren slått av? hehe Ellers så vil den jo ikke løse ut kroken.
kewell Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Ingen spørsmål er for dumme. Ja, fant fort ut da jeg kjøpte den at bilen måtte være avslått for å løse ut kroken.
argi520dat Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Jeg fikk samme på min 520 dat. Jeg er bilmekaniker og demonterte selv fanger og deler av hengerfestet. Det viste seg at et lite plastdrev som forbinder el motoren til hengerfestet med "girkassen" til hengerfestet var sprekt og i tusen deler.. For meg ble løsningen å gjøre kule fast i ute stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå