Amilie Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 da er vintern snart over så da er det på tide å selge gobilen min med svert tungt hjerte jeg må selge den pga den ble ikke den rette bilen for donor bil den var vist for gammel noe jeg fant ut nå =,( utrolig god bil å kjøre motoren er som en drøm gir er i topp stand. det eneste minuset er at bilen ser ikke bra ut den fikk litt hjuling av forige eier som jeg skulle prøve å så fikse men jeg fikk den ikke på verksted da dette skulle utføres. ellers er bilen i daglig bruk men nå har jeg finni ut at den må bort før jeg knytter meg for godt til bilen =,( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 den er eu godkjent til mai 2014 Hob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 15000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 den må bort før fredag den 15 ellers så blir den sendt inn til noen som tar å demonterer den... kan ikke ha den her lengere :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 kom med bud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-town Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 5.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 10.000 er minste bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Minste bud er vel strengt tatt 5' ser det ut for;. Tror nok du sliter litt med og få 10' for denne, selg heller deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 ja sant men jeg selger den ikke for 5 k... da kan jeg likeså godt ta ut motor å ta av felgene å ta ut setene så kan men nok få den for 5k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enyrud Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Har denne bilen gått i trøndelag, mer spesifikt i Levangerområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå