R Andersen Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Skal bytte håndbrekkwire på bilen, og litt usikker på om jeg gjør riktig. Etter hva jeg vet, så skal man bare dra de ut, eller sitter de skrudd på en eller annen måte? På en E30 jeg byttet ut, så kom de ut ganske enkelt, men disse sitter noe voldsomt... Tips taes imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Når du har løsnet mutterene inni bilen så skal de bare dras ut.. Kan evt sette på ei visegrip tang på wiren som du kan slå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Bruker å sitte der vaierne går inn i karosseriet under. Tar du en flattrekker og banker på hylsa som er utepå vaieren, så kommer den nok. Den ligger litt inni karosseriet og bruker å sitte godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Mulig jeg forklarte litt dårlig, men den sitter fast der den går inn bak bremseskiven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 åja Da er det bare å klippe vaieren og banke resten ut med en dor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå