joachim sørlie Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Bilder kommer, men noe er feil med photobucket. Hei Jeg vurderer nå salg av Kermit e30`n min. Kjøpte den for en stund siden uten motor osv. Den er nå komplett igjen. Kan egentlig bare skrive en spec liste. Understell: 325 for og bakaksel med sveisa e28 518 diff ( 4,10 utveksling, store huset til e30 med lav utveksling) 325 mellomaksel Powerfelx i alt av foringer. eksentriske foringer i bærearmer forran. Gule koni med senkefjærer. EBC slissa og borra skiver forran med greenstuff. rulla et par km. Nye org skiver bak med greenstuff. Motor: Er en m20b25 Bundell har ETA veiv, som er en stroker veiv som gjør at du får 2,7l. org råder og stempler. blokk skal være overhalt for ikke lenge siden, uvist km siden. Nyoverhalt 885 topp. Nye ventiltetninger, nye o-ringer, simring. alt er egentlig bytta. Stter schrick kam med org vippearmer og ventiler. Sveisa om termostathus. E28 535 radiator, stor. Ny facelift vannpumpe, plugger er nye, oljekjøler. Sitter grenrør med X-pipe og 2,5" eksos. Chipa hjerne, mener den er fra fekzen. Har 2 stykker. 260 kasse med ny LUK clutch. Nye pakninger på hele motor. Ink topppakning. Bensin system : 40L fuelcell med skum. AN 10 fra tank til pumpe AN 8 fra pumpe-filter-motor-retur. AN koblinger på alt i bagasjen Custom påfyllingsrør. 044 pumpe Stort bensinfilter Interiør: M-tech interiør, slitt førerstol. Standard. Sparco ratt. Utevnding har den m-tech 1 front med tåkelys, gunsmoke folie på de. Facelift lamper med gunsmoke folie på nærlys. Startech lykter bak med skade. M-tech sideskjørt, de som følger kanal og ikke oppover skjermene. ( de fine! ) mangler bakfanger. Nye XXR 002 ( 8x16" ET 0 ) med så og si nye 205/55/16" piggfri nordmann vinterdekk. Kan også følge med nye Japan Racing JR-10 kantfelger. 9x16 ET 10 uten dekk. Den er også tecktylert i hjulhus forran og under. E30`n er en 318 87 Modell som ikke er godkjent med noe av det som er gjort, den er ikke EU godkjent nå. Det er rust i gulv, men er bare tetta med plater nå, så det ikke kommer inn vann. hull i kanaler, men der er det limt og poppa på ny plate utapå. skal uansett kanalskjørt over, så opp til ny eier og avgjøre. Litt i ene hjulbua bak, ikke synelig. OG den har seff takluke! Pris vet jeg ikke, så hvis du er seriøst interessert send meg en PM. Og jeg skal heller ikke bytte med en campingvogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 hvorfor selge ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå