Gå til innhold

Supersport vs Vmaxx, most bang for the buck?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at Vmaxx er ganske populært, mener at disse er mer til gatebruk. Men så ikke du på noe billigere hos de? Var ikke aktuelt med senking.no?

Skrevet

Joda, har sett på Vmaxx på senking.no, grunnen til at jeg linket til P&R er fordi de skrev at kortere stabstag var med i samme prisen, men det var det hos senking.no også :)

Skrevet

Jeg har hvertfall bestilt Vmaxx til dama sin polo. Aron fra senking.no sa han hadde det på golfen sin og var veldig fornøyd så stoler på han og venter på varen :)

Skrevet

Jeg kjører på Tuningart nå på min E46, og er iallefall veldig fornøyd! Passe kompromiss mellom stivt og komfortabelt.. ;) Virker som god kvalitet også!

Skrevet
Jeg har hvertfall bestilt Vmaxx til dama sin polo. Aron fra senking.no sa han hadde det på golfen sin og var veldig fornøyd så stoler på han og venter på varen :)

Stemmer det, han sa det var et populært merke. Han bruker det og flere andre for å kunne teste og få erfaring med de forskjellige merkene, og Vmaxx var et av de bedre.. Tror jeg går for Vmaxx da det er mer til gatebruk og Supersport er litt mer til banebruk da det er litt stivere (?).

Skrevet
Jeg kjører på Tuningart nå på min E46, og er iallefall veldig fornøyd! Passe kompromiss mellom stivt og komfortabelt.. ;) Virker som god kvalitet også!

Har du link eller noe til produktet? :)

Skrevet

Stemmer det, han sa det var et populært merke. Han bruker det og flere andre for å kunne teste og få erfaring med de forskjellige merkene, og Vmaxx var et av de bedre.. Tror jeg går for Vmaxx da det er mer til gatebruk og Supersport er litt mer til banebruk da det er litt stivere (?).

Fikk i hvertfall inntrykket av at Vmaxx var bra og jeg leste litt rundt på nettet om Vmaxx og var mange som skrev gode ting om settet.. Selv om prisen er lik på f.eks P&R så valgte jeg senking.no... Virket som hyggelige folk! Både Aron og Erik :)

Skrevet

Ja har sett på dette jeg også, men ombestemte meg fort da jeg snakte med Aron på senking.no.. Jeg er "en av de" som tror på at jeg får det jeg betaler for, som i dette tilfelle er ganske lite.. Virker forsåvidt ganske simpelt dette settet, tørr ikke gå for det aller billigste på markedet, er på en måte en grunn til at det er så billig :)

Skrevet

Fikk i hvertfall inntrykket av at Vmaxx var bra og jeg leste litt rundt på nettet om Vmaxx og var mange som skrev gode ting om settet.. Selv om prisen er lik på f.eks P&R så valgte jeg senking.no... Virket som hyggelige folk! Både Aron og Erik :)

Korrekt :) Fikk et veldig bra inntrykk av god service og gode svar&råd hos senking.no, da jeg har snakket med kun Aron :)

Skrevet

Ringte dem først, og da snakket jeg med Aron. Så i etterkant hadde jeg noen spørsmål og da brukte jeg chatte funksjonen dems så da kom jeg i kontakt med Erik. Veldig enkelt :)

Fått mail om at betalingen er mottatt og at sendingen er bestilt og sendt :)

Skrevet

Ja har sett på dette jeg også, men ombestemte meg fort da jeg snakte med Aron på senking.no.. Jeg er "en av de" som tror på at jeg får det jeg betaler for, som i dette tilfelle er ganske lite.. Virker forsåvidt ganske simpelt dette settet, tørr ikke gå for det aller billigste på markedet, er på en måte en grunn til at det er så billig :)

Det trodde vel strengt talt vi også, helt til vi tok en prøvetur etterpå. Alle ble overrasket over komforten, for bilen lå å kysset bakken.

Greit, det humpet litt og var kanskje litt stivere enn originalt, men lite slag over ujevnheter. Noe man absolutt kan kjøre med til hverdags.

Kvaliteten vet jeg ikke mye om.

Skrevet

Som rublings sier, veldig overrasket over dette settet. Mye bedre en mye annet jeg har prøvd;

K-sport/D2 og Supersport. Dårlig kvalitet er det også på de settene (dog er black evolution blir mye bedre nå da).

Har en kollega som nå har kjørt 25.000/1år på Tuningart og alt ser ut som nytt enda. Kan tilog med justeres enda.. :lol:

Skrevet
Som rublings sier, veldig overrasket over dette settet. Mye bedre en mye annet jeg har prøvd;

K-sport/D2 og Supersport. Dårlig kvalitet er det også på de settene (dog er black evolution blir mye bedre nå da).

Har en kollega som nå har kjørt 25.000/1år på Tuningart og alt ser ut som nytt enda. Kan tilog med justeres enda.. :lol:

Kan også nevne til TS at jeg har bestilt Supersport Black Evlolution til min bil. Dårlig kvalitet før, men skal visst ha bedret seg enormt etter KW kom inn i bildet. Mange på forumet her som anbefaler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...