Gå til innhold

Supersport vs Vmaxx, most bang for the buck?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har sett på dette jeg også, men ombestemte meg fort da jeg snakte med Aron på senking.no.. Jeg er "en av de" som tror på at jeg får det jeg betaler for, som i dette tilfelle er ganske lite.. Virker forsåvidt ganske simpelt dette settet, tørr ikke gå for det aller billigste på markedet, er på en måte en grunn til at det er så billig :)

Det trodde vel strengt talt vi også, helt til vi tok en prøvetur etterpå. Alle ble overrasket over komforten, for bilen lå å kysset bakken.

Greit, det humpet litt og var kanskje litt stivere enn originalt, men lite slag over ujevnheter. Noe man absolutt kan kjøre med til hverdags.

Kvaliteten vet jeg ikke mye om.

Så er det bare hvor lenge det varer :) noen av de billigste settene har vel en tendens til å være j*vlige å justere etter en god tid med mye dritt som samler seg?

Skrevet
Som rublings sier, veldig overrasket over dette settet. Mye bedre en mye annet jeg har prøvd;

K-sport/D2 og Supersport. Dårlig kvalitet er det også på de settene (dog er black evolution blir mye bedre nå da).

Har en kollega som nå har kjørt 25.000/1år på Tuningart og alt ser ut som nytt enda. Kan tilog med justeres enda.. :lol:

Høres jo bra ut dette da.. er det behandlet med noe form for spray (WD-40?) eller kobberfett eller noe?

Skrevet

Disse var ikke behandlet i det hele tatt. Eneste de fikk var en kjapp spyling med vann og avfetting før justering.. ;) Spent på å se om mine holder like godt.. :D

Skrevet
Disse var ikke behandlet i det hele tatt. Eneste de fikk var en kjapp spyling med vann og avfetting før justering.. ;) Spent på å se om mine holder like godt.. :D

Hehe, jeg er jo keen på å bruke minst mulig da jeg er i en oppsparingsperiode til CSL-bakluke, M3-frontfanger og foliering (med mye mer), men tenker litt sånn at når jeg første skal bruke pengene på nye nytt som skal vare, så spytter jeg heller i et tar tusen til for å være sikker og slipper å kjøpe/tape penger 2 ganger :)

Skrevet

Eneste av behandling som vil hjelpe merkbart er vel galvanisering, noe jeg ser er gjort hos både Supersport og Vmax. De billigere settene som TA-Technic er ikke galvanisert.

Skrevet

Altså har du penger er det jo ikke negativt å kjøpe de dyre ;)

Men mitt budskjett der og da fortalte meg at det var lurest å kjøpe de billige.. :mrgreen:

Skrevet
Eneste av behandling som vil hjelpe merkbart er vel galvanisering, noe jeg ser er gjort hos både Supersport og Vmax. De billigere settene som TA-Technic er ikke galvanisert.

Stor sjangse for rustangrep med andre ord da..

Skrevet
Altså har du penger er det jo ikke negativt å kjøpe de dyre ;)

Men mitt budskjett der og da fortalte meg at det var lurest å kjøpe de billige.. :mrgreen:

Jeg har pengene da, men drukner ikke i dem for å si det sånn :) tror jeg har bestemt meg for å gå for Vmaxx sitt sett :wink:

Skrevet

Høres bra ut.. :D Kom gjerne med tilbakemelding her om hvordan de er å kjøre med!

Alltid greit å vite til senere vis jeg skal bytte.. :)

Skrevet
Høres bra ut.. :D Kom gjerne med tilbakemelding her om hvordan de er å kjøre med!

Alltid greit å vite til senere vis jeg skal bytte.. :)

Det skal jeg gjøre, regner med at de er på plass en gang om 2-3 uker, tok ca 2 uker for levering da det er bestillingsvare :)

Skrevet

Har du bestilt enda? Fikk sporingsnummer fra Aron i dag, så om noen dager har jeg det. Gleder meg til å montere det og teste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...