Bardsicilia Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei, jeg har kjøpt en 728 iA, 98 modell, og vurderer å erstatte den originale kassettspilleren så jeg kan spille musikk fra f.eks. Iphone. Er det noen som vet hvilke muligheter som finnes, og evt hva dette koster? Er det noen andre mulighet, å få satt inn GPS, osv.? Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 hei og velkommen. en helt vanlig cd spiller type 1din passer rett inn der den gamle spilleren din står. man får og kjøpt kabler slik at rattstyring om du har funker fremdeles. hadde pioneer spiller med usb, sd osv i min forrige e38, og med rattstyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bardsicilia Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå