Docen Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Hei hei godtfolk Jeg har noen spørsmål angående diff. Jeg har per idag en e36 325i med en 320 diff i med 3.45 utv. det står følgende på metall platen : 345 N616 Og jeg har gått til innkjøpt av komplett bakstilling ifra e36 M3 med 3,15 utv sperrediff. Det står følgende på metall platen : S3.15 5741 Det som er spørsmålet mitt her, er om de inngående aklingene på diff går om en annen? DVS. om jeg kan ta inngående akasling ( Festet fra mellomaksel mot diff) fra 320 diffen og montere i M3 diffen. Bilder sier mer en tusen ord : Her er ifra M3 diffen : Kan jeg montere denne fra 320 diffen i m3 diffen ? Håper noen kan svare meg på dette, som eventuelt har gode kunskaper på ETK bmw og kan se om lagre osv er likt? Mvh Docen
jpse36 Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 vet ihvertfall at det passer over fra 325diffen. litt usikker på 320diffen, det er flensen du skal flytte over?
Docen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 vet ihvertfall at det passer over fra 325diffen.litt usikker på 320diffen, det er flensen du skal flytte over? Riktig, for da slipper jeg og tulle for mye med mellomaskling, da jeg jeg har mulighet for balansering av den etter innkortining, og da hadde det selvfølgelig vært greiest og bruke den som er på bilen, da jeg ikke har bakre delt av m3 akslingen
Docen Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Noen her inne som vet ? eller kan finne det ut?
Docen Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Hei igjen godtfolk, da kan jeg bekrefte at det går fint og montere over flens fra 320 diff til m3. Tok likesågodt og demontere idag uten og vite om det ville gå, da jeg ikke hadde fått noe svar her inne. så nå vet dere at det går, Tenkte og lage en DIY imorgen, da jeg ser du må leite litt på nettet for å finne dette, og da står det også på engelsk, og det det er få bilder ! Mvh Doc'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå