sondreh Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Selger mine helt nye Autostyle stoler med justerbar rygg + universalt understell tenkte å ha disse i e28´en min, men siden det ble banebilprosjekt istedenfor selger jeg disse for å få råd til bøttestoler med fastrygg. Stolene er svart med rød søm. Stolene er tatt opp av esken, fler persone i ulike kroppsfasonger har sittet i de og de fleste syntes de var gode å sitte i. Link:http://bsbildeler.no/?pno=135596 Kostet 1663,- pr stk fra BS bildeler, men siden de nå er på 25% rabatt er jeg åpen for bud, kjøper betaler frakt. (om ikke en annen fraktmulighet er mulig)
sondreh Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 hvor henn i landet holder du til? Kyrksæterøra - 10 mil sørvest for Tr.Heim
sondreh Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 hva koster frakt på disse til vestfold ca? Usikker, jeg betalte litt over 1000,- fra BS, men om du hører med nien transport som kjører imellom kan du snakke med de for en god deal
Joakim e30 Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 hmm. skal høre litt rundt på jobben i og med jeg jobber som lastebil mekaniker så er det nok noen av kundene vi har som kanskje kjører i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå